Besplatno isprobajte Toyotu E-zakazivanje servisa Cenovnici i katalozi Kontaktirajte nas

Silverston prva dva mesta

za TOYOTA GAZOO Racing

TOYOTA GAZOO Racing započeo je sezonu FIA Svetskog prvenstva u izdržljivosti (WEC) 2019-2020 u savršenom stilu osvajanjem prva dva mesta u sadržajnih 4 sata Silverstona

Domaći favoriti Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López odneli su pobedu sa pol-pozicije u # 7 TS050 HYBRID i upisali šestu uzastopnu pobedu za aktuelne svetske prvake TOYOTA GAZOO Racing, i pored toga što njihovi automobili sada nose 99 kg veću težinu od najbližih rivala prema novim pravilima.

# 8 TS050 HYBRID u kome su bili Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima i Brendon Hartley borio se sve do zastave i zauzeo drugo mesto, manje od dve sekunde iza svog sestrinskog automobila, pred publikom od 49.600 ljudi koja je tog vikenda videla trku prepunu akcije u promenljivim vremenskim uslovima.
Mike je započeo trku sa pol-pozicije u # 7, zadržavši tu prednost u odnosu na Sébastiena u ranim fazama, sve dok Rebellions na kratko nije izbio na čelo zbog lose tempirane žute zastavice. Sébastien, koji je sada ispred sestrinskog automobila nakon pit stopa, ubrzo je smanjio razliku i preuzeo vodjstvo sa Mikeom, stigavši sa # 7 do drugog mesta nekoliko krugova kasnije.
/
Kako se trka približavala 90-minutnoj oznaci, snažan pljusak pogodio je Silverston. Oba automobila su u početku pokušala da izbegnu neplanirano zaustavljanje u pit stopu koje bi ih koštalo, ali uslovi staze su se pogoršali i obojica su na kraju stavili gume za vlažne vremenske uslove.
Pit stopovi su se ispostavili kao uticajan faktor, pri čemu je TOYOTA GAZOO Racing zaradio dragocene sekunde na promenama guma. To je još značajnije ove sezone zbog promena u propisima koji povećavaju vreme punjenja za TS050 HYBRID kako bi se osiguralo da se Ginetta i Rebellion mogu napuniti za isto vreme, usprkos dodavanju 50% i 61% više goriva u svoje rezervoare. .
Brendon je vodio u svom trkačkom debiju sa # 8 uprkos gubitku nekoliko sekundi u pit stopu zbog popravke brisača vetrobranskog stakla, ali Kamui je bio odmah iza i pretekao ga je ubrzo nakon što se približavala polovini trke. Trka je ušla u svoja poslednja dva sata uz “safety-car”, koji je približio troje najbolje plasiranih.

Kada se trka nastavile nakon 23-minutnog perioda safety car-a, dva TS050 HYBRID-a su vodila i ubrzo je njihova prednost nad # 3 Rebellions porasla na gotovo minut kada je služio “stop and go” kaznu zbog kršenja tehničkih pravila.
To je ostavilo dva TS050 HYBRID-a, sa Kamuijem za volanom #7 i Brendonom koji je vozio # 8, da se bore za pobedu, a dvojac je nekoliko puta zamenio mesta pre nego što su prepustili Joséu i Kazukiju za poslednji sat. José je držao prednost dok se klatno njihalo između dva automobila kroz izazovan saobraćaj u Silverstonu i na kraju prvi prosao pored karirane zastavice, pobedom u trci za automobil # 7, samo 1.901 sekundi ispred Kazukija u # 8.
TOYOTA GAZOO Racing će zato uzeti rano vođstvo na na Svetskom prvenstvu do drugog kruga sezone I svoje domaće trke na Fuji Speedway-u 6. oktobra, kada će se dužina trke prebaciti na tradicionalniji format od šest sati. Međutim, izazov za ponovnu pobedu na domaćem terenu biće još teži zbog novih pravila koja nalažu kazne za performanse automobilima u zavisnosti od mesta u šampionatu. TS050 HYBRID-ovi će biti usporeni u odnosu na njihove nehibridne rivale, pri čemu će broj 7 pretrpeti više od svog sestrinskog automobila zbog današnje pobede.
/
Hisatake Murata (predsednik tima):
„Ovo je bio savršen način za početak nove sezone; osvajanje prva dva mesta i sadržajna trka za navijače koji će uživati. Hvala svima u timu na sjajnom poslu danas, posebno ekipama u pit stopovima koje su svojim vrlo brzim zamenama guma nadoknađivali vreme za rivalima i vozačima koji su ostali smireni u promenjivim uslovima. Videli smo da je konkurencija mnogo žešća ove sezone, a naši rivali će biti još bliži u Fujiju kada prvi put doživimo sistem hendikepa za uspeh. Tako se nadam da će navijači i dalje tokom sezone uživati u uzbudljivoj borbi između LMP1 timova."
Mike Conway (TS050 HYBRID # 7):
„Fantastično je pobediti na mojoj domaćoj trci ovde u Silverstonu. Pokušavam da pobedim na ovoj trci već neko vreme; trebalo mi je prilično vremena! Veliko hvala mojim timskim kolegama koji su u vrlo teškim uslovima odradili zaista dobar posao. Sve vreme nas je lovio sestrinski automobil; bila je to vrlo neizvesna trka, pa je sjajno odneti pobedu. Hvala i timu koji nam je dao automobil da to postignemo, posebno nakon što smo u petak morali da promenimo monokok. Ova pobeda je za te momke. "
Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID # 7):
„Veoma sam zadovoljan ovim rezultatom; ovo je savršen početak naše sezone. Mislim da sam najviše problema imao zbog kiše. Očekivali smo kratak pljusak i pokušali smo opstanemo na glatkim gumama, ali bilo je teže i duže nego što smo očekivali, pa smo morali da odemo u pit stop. Bila je ovo neizvesna i poštena borba sa automobilom br. 8; svi u timu uradili su sjajan posao. Cele nedelje se automobil dobro držao i imali smo dobar tempo, pa se sada jedva čekamo Fuji. "
José María López (TS050 HYBRID # 7):
„To je bio zaista dobar način za početak sezone za ceo tim. Bila je ovo veoma naporna i zaista neizvesna trka sa našim sestrinskim automobilom, kao i sa našim LMP1 takmičarima. Uslovi su bili teški, ali Mike i Kamui su uradili sjajan posao i morao sam se izboriti za kraj, boriti se sa Kazukijem. Uspeo sam da zadržim automobil ispred, pa sam zaista srećan zbog ovoga, jer je Silverstone posebna staza, a takođe je i Mike-ova domaća trka. Dakle, postoji nekoliko faktora koji ovu pobedu čine posebnom. "
/
Sébastien Buemi (TS050 HYBRID # 8):
„Osvajanje prva dva mesta je savršen rezultat za tim, tako da je bio dobar dan za nas. Naravno da uvek želim da budem prvi, ali imali smo dobru trku i Brendon je dobro radio u svojoj prvoj trci u TS050 HYBRID. Nismo pravili greške i bili smo sve vreme uz automobil #7. Čestitamo im na pobedi. Nažalost, malo smo zaostali, ali imali smo pravi tempo i to me čini optimističnim pred Fuji. "
Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID # 8):
„Čestitke celom timu, a posebno automobilu broj 7 na pobedi; takođe, pohvale idu Brendonu i Kamuiju koji su se trkali u izuzetno teškim uslovima i uradili zaista dobar posao da automobil zadrže na stazi. To je bilo vrlo impresivno. Imali smo i jak trkački tempo, ali nažalost izgubio sam malo vremena u prvom delu. Sada se radujemo našoj domaćoj trci u Japanu i cilj nam je da se vratimo na srednju stepenicu podijuma. “
Brendon Hartley (TS050 HYBRID # 8):
„Bila je to fantastična trka za TOYOTA GAZOO Racing; pit stopovi su bili dobri, automobili su bili dobro pripremljeni i nije bilo grešaka ni od jednog vozača. Malo sam razočaran što nisam prvi, ali svi znamo da samo jedan automobil može pobediti, tako da sam zadovoljan svojim prvim vikendom sa TOYOTOM i kako sam sarađivao sa Kazukijem, Sébastienom i timom. Imao sam zanimljiv prvi deo vožnje, vozeći glatke gume po mokrom bez brisača vetrobranskog stakla, ali zadovoljan sam onim što sam pokazao. "
Rezultati 4 Sata Silverstona:
1. #7 TOYOTA GAZOO Racing 129 krugova
2. #8 TOYOTA GAZOO Racing + 1.901 sekundi
3. #3 Rebellion (Berthon/Derani/Duval) +1 krug
4. #5 Ginetta (Robertson/Hanley/Orudzhev) + 5 krugova
5. #42 Cool Racing (Lapierre/Borga) + 5 krugova
6. #36 Signatech Alpine (Laurent/Negrão/Ragues) + 5 krugova
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično.