Besplatno isprobajte Toyotu E-zakazivanje servisa Cenovnici i katalozi Kontaktirajte nas

Trijumf na Fudžiju

za TOYOTA GAZOO Racing

TOYOTA GAZOO Racing zadržao je svoj savršen učinak u sezoni FIA Svetskog prvenstva u izdržljivosti 2019. i 2020. osvajanjem prva dva mesta na domaćem terenu u šest sati Fudžija.

Aktuelni svetski prvaci pobedili su na Fuji Speedway po sedmi put u osam godina, sa # 8 TS050 HYBRID Sébastiena Buemija, Kazukija Nakajima i Brendona Hartleyja, koji je ostvario pobedu sa pol-pozicije.

Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López završili su na drugom mestu, ostavivši obe ekipe automobila izjednačene na istim bodovima u vođstvu Svetskog šampionata. TOYOTA GAZOO Racing vodi na tabeli timova sa 35 bodova vise od Rebelliona.
Novi sistem hendikepa za uspeh prvi put je uveden ovog vikenda, uvodeći kazne za vreme krugova za LMP1 automobile na osnovu plasmana u Svetskom šampionatu, a njegovi rezultati postali su jasni u uvodnim krugovima.

Sa Sébastienom za volanom, # 8 TS050 HYBRID, koji je prenosio sekundu hendikepa po krugu, izdržao je snažan izazov # 5 Ginetta za početno vođstvo dok je Kamui u automobilu # 7, sa penalom od 1,4 sekunde po krugu, imao uzbudljivu borbu za drugo mesto.
Kamui je izgubio Rebelliona # 1 u prvim krivinama, ali je, nakon sigurnosnog automobila zbog nesreće u kojem su učestvovali GT automobili, u četiri uzastopna slučaja pretekao na kraju kruga samo da bi ga ponovo prestigao pred prvo skretanje. To je zbog prednosti od 40 km/h za Rebellion-a pri najvećoj brzini, što je posledica ograničenja pojačavanja goriva i hibrida koje je sistem hendikepa za uspeh nametnuo TSHE50 HYBRID.
Jednom kada su izbili na čelo, oba TS050 HYBRID-a su neprestano povećavala svoju prednost, što im je pomogao najbrži rad u pit-stopu na terenu, iako broj 7 nije uspeo da ugrozi vođstvo zbog razlike u hendikepu uspeha od 0,4 sekunde po krugu.

Kako su prošla dva sata, kasno u prvim susretima Mikea i Brendona, počela je lagana kiša. Sat vremena kasnije površina staze postala je previše klizava, tako da su oba automobila prešla na hibridne intermedijarne gume, a José i Kazuki preuzeli su svoje TS050 HYBRID-e.
/
Kada su se uslovi dovoljno poboljšali za prelazak na glatke gume, vođstvo automobila # 8 trajalo je oko minut, ali to je smanjeno na manje od 30 sekundi, a preostala su dva sata kada je Kazuki bio prisiljen da odradi kaznu za prolazak zbog prekoračenja ograničenje brzine u pitu.
Sébastien je preuzeo vođstvo u trci od vodećeg # 8 tokom poslednjih 90 minuta, a Kamui je u # 7 bio u poteri. Razlika je ostala stabilna kako se bližio kraj, a Sébastien je na poslednjoj trci TS050 HYBRID u Japanu odneo kariranu zastavu, 33.955 sekundi pre Kamuija. Rebellion # 1 završio je sa dva kruga zaostatka za trećim.

Rezultat je označio Sébastienovu šesnaestu pobedu WEC-a, produživši tako rekord serije, a četvrti put je Kazuki pobedio u svojoj domaćoj trci, dok se Brendon prvi put popeo na vrh podijuma kao TOYOTA GAZOO Racing vozač.
Nakon što je tim drugi put u sezoni osvajio prva dva mesta, hendikep uspeha na oba automobila će se povećati za sledeću trku, 4 sata Šangaja 10. novembra, iako će kazna u vremenu po krugu biti identična za svaki automobil, s’obzirom da oba TS050 HYBRIDa imaju isti broj bodova u Svetskom šampionatu.
Hisatake Murata (predsednik tima):
„Ceo tim je oduševljen što smo ostvarili još jednu pobedu u našoj domaćoj trci. Nakon Le Mana, Fudži je sledeća najvažnija trka u sezoni za TOYOTA GAZOO Racing, tako da je osvajanje prva dva mesta bio značajan cilj za nas; hvala svima u timu koji su omogućili ovo.
Zahvaljujem se posebno svim navijačima koji su od 6 sati Fudžija napravili tako posebnu trku svojom strašću; svi cenimo njihovu podršku. Nadam se da su uživali gledajući TS050 HYBRIDe koji se poslednji put takmiče u Japanu. Sada odlazimo u Šangaj sa dodatnim hendikepom za uspeh koji bi trebalo da trku učini težom, ali radujemo se izazovu."
Mike Conway (TS050 HYBRID # 7):
„Osvajanje prva dva mesta je cilj i srećan sam što smo ga ostvarili; odlično je za tim da pobedi u našoj domaćoj trci. Rado bismo pobedili u trci sa # 7, ali uvek će to biti teško. Dali smo sve od sebe i držali sestrinski automobil na oprezu sve vreme; to je bilo najviše što smo mogli da uradimo. Sa promenjivim uslovima morali smo da ostanemo smireni i da izbegavamo greške, a sada prelazimo na sledeći korak kada želimo da se borimo za pobedu. "
Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID # 7):
„Čestitam momcima # 8, a takođe timu na osvajanju prva dva mesta. Bio je to cilj za ovaj vikend. Mislim da je drugo mesto bilo maksimum koji smo danas mogli postići u # 7 jer smo imali veći hendikep od sestrinskog automobila, ali nastavili smo da pritiskamo i ni u jednom trenutku nismo gubili nadu. Na kraju smo učinili sve što smo mogli i imali smo čistu trku, tako da mi je drago što je tim postigao ovaj rezultat, a sada ne mogu da dočekam da se još neizvesnije borimo u Šangaju. "
/
José María López (TS050 HYBRID # 7):
„Bila je ovo dobra trka i učinili smo ono šta je trebalo; nismo grešili i izvukli smo maksimum iz našeg automobila. S’ obzirom na hendikep imali smo vrlo jak tempo i nismo završili predaleko iza # 8, ali najvažnije je bilo da još jednom osvojimo prva dva mesta u našoj domaćoj trci. Čitav tim je odradio fantastičan posao i imali smo veliku podršku naših japanskih kolega, pa hvala svima. Takođe sam srećan što sam deo osvajanja prva dva mesta u poslednjoj trci TS050 HYBRID u Japanu; to je prilično posebno. "
Sébastien Buemi (TS050 HYBRID # 8):
„Danas sam zaista zadovoljan trkom i rezultatom. Nikad nije lako, ali odradili smo čistu trku i dobro se nosili sa uslovima, s’toga hvala timu na njihovom napornom radu. Svakako je još važnija pobeda u ovoj trci jer imamo puno japanskih navijača koji nas podržavaju i neke vrlo važne goste, tako da su svi srećni. Sada smo izjednačeni po bodovima u prvenstvu sa momcima # 7, tako da će Šangaj biti zanimljiv vikend. "
Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID # 8):
„Odlično je pobediti ponovo ovde na Fudžju, pred našim domaćim navijačima; čestitke svima u timu. Bilo nam je važno da osvojimo poslednju japansku trku za TS050 HYBRID, jer smo sa ovim automobilom doživeli toliko emocija. To je poput starog prijatelja, pa smo morali da mu pružimo poslednju pobedu kod kuće. Bila je to teška trka u promenljivim uslovima, ali držali smo jak tempo i bili brzi na intermedijarnim gumama. Kontrolisali smo trku i imali dobru kontrolu u vožnju, tako da sam vrlo srećan. "
/
Brendon Hartley (TS050 HYBRID # 8):
Stvarno je lep osećaj ostvariti prvu pobedu sa TOYOTA GAZOO Racing, pogotovo to učiniti na domaćem tlu. Ovo je poslednji put da se trkamo na TS050 HYBRID na Fudžiju tako da je sjajno pobediti; Uživam u ovom trenutku. Imali smo prilično čistu trku i Kazuki je obavio neverovatan posao na intermedijarnim gumama. Imali smo prednost nad automobilom # 7 sa hendikepom za uspeh, ali to neće biti slučaj u Šangaju kada možemo očekivati veoma neizvesnu trku. “
Rezultati 6 sati Fudžija:

1st #8 TOYOTA GAZOO Racing 232 kruga

2nd #7 TOYOTA GAZOO Racing +33.955 sekundi

3rd #1 Rebellion (Senna/Menezes/Nato) +2 kruga

4th #29 Team Nederland (Van Eerd/Van der Garde/De Vries) +10 krugova

5th #38 JOTA (Gonzalez/Da Costa/Davidson) +10 krugova

6th #37 Jackie Chan (Tung/Aubry/Stevens) +11 krugova
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično.